
Veelgestelde vragen
Hoe kan ik de hersluitbare deksel bestellen voor Campina producten?
Ik kan niet inloggen. Wat kan ik doen?
- Campina heeft de verpakkingen duurzamer gemaakt, hiermee wordt maar liefst 56% plastic bespaard. Campina heeft tijdelijk een herbruikbare deksel. De deksel kan eenvoudig in de vaatwasmachine. Bestel eenvoudig een deksel door hier te klikken of te bellen naar: 0800-0765.
Ik kan niet inloggen. Wat kan ik doen?
- De gebruikersnaam bestaat uit 5 cijfers. Het wachtwoord is een woord.
- Heeft u Num. Lock uitstaan? Zet deze aan.
- Heeft u toevallig Caps. Lock aanstaan? Zet deze dan uit.
Ik kan niet meer bestellen?
- Heeft u de juiste afleverdatum ingevuld?
- Is de gekozen afleverdatum een leverdatum voor u.
Waarom is een artikel niet bestelbaar?
Sommige producten in ons assortiment hebben een langere besteltermijn. Dit is in ons bestelsysteem ook weergegeven, achter het betreffende artikel. Wilt u het artikel toch bestellen, bestel het dan voor een latere afleverdag.
Waar kan ik de productspecificatie terugvinden?
De productspecificaties zijn terug te vinden in ons bestelsysteem. Bij het selecteren van het gewenste product kunt u ook gelijk de productspecificatie terugvinden. Klik hiervoor op het icoon dat voor de selectie vink staat.
Wanneer start de menucyclus?
- Lente-cyclus maandag week 11.
- Zomer-cyclus maandag week 24.
- Herfst-cyclus maandag week 37.
- Winter-cyclus maandag week 50.
Stel uw vraag
Telefonisch
Onze klantenservice is bereikbaar via 046 423 5600
maandag t/m vrijdag van 08.00-17.00 uur, zaterdag van 08.00-13.30 uur.
Per E-mail