'Wij zijn toekomst gericht
en hebben oog voor
veranderingen
in de wereld.'
en hebben oog voor
veranderingen
in de wereld.'
Met onze passie voor eten en koken willen wij het genieten van lekker en gezond eten bereikbaar maken voor iedereen, met aandacht en zorg voor mens, dier, milieu en omgeving.
Samen met medewerkers, leveranciers en kennispartners werken we als één team om die belofte daadwerkelijk waar te maken.
Hoe gaan we dat waarmaken? Door onze verantwoordelijkheid te nemen voor de ecologische en sociale gevolgen van onze bedrijfsvoering. In ons MVO-beleid hebben wij onze ambities, doelstellingen en maatregelen gedefinieerd.
Neem contact met ons op voor meer informatie over ons MVO-beleid. Wij vertellen u hier graag meer over.
In het kader van ecologische duurzaamheid willen wij verantwoord omgaan met het milieu om uitputting van de natuurlijke hulpbronnen en klimaatverandering te voorkomen. Zo moeten toekomstige generaties net zo van de wereld kunnen genieten en profiteren als wij.
Om aan deze opgave bij te dragen hebben we in 2020 onderstaande zes ecologische thema’s geïdentificeerd om onze impact op het milieu te verbeteren: afval, assortiment, omgeving, productie, transport en verpakkingen.
Kennisrijk, loyaal, gedreven en kwaliteitsbewust, dat zijn de waarden waarop we dagelijks handelen en ons gedrag baseren. Zo willen wij ook dat medewerkers, klanten en overige relaties ons ervaren.
Als schakel binnen onze samenleving willen wij verantwoordelijkheid nemen naar onze stakeholders.
Wij doen dit door proactief een positieve bijdrage te leveren aan onze stakeholders. Denk hierbij aan klant- en medewerkerstevredenheid, een vitaliteitsprogramma en een sponsorbeleid.
We willen klanten ondersteunen in hun keuze voor duurzame producten. Met ons eigen duurzame beeldmerk is het op onze bestelwebsite My Daily makkelijk om duurzame producten te herkennen. Klanten kunnen filteren op dit duurzame beeldmerk in de filter opties, op die manier willen wij het voor onze klanten vergemakkelijken om te kiezen voor duurzaam, maar willen wij ook onze klanten stimuleren om een duurzamere keuze te maken.