Daily Fresh Food en derde partijen maken gebruik van cookies om het gebruik van onze website te analyseren, de website te optimaliseren en om gepersonaliseerde advertenties te tonen. Door op de akkoord button te klikken, gaat u hiermee akkoord. Zie onze privacy- en cookieverklaring voor meer informatie.
Visual

Kennis en kunde delen. Een leven lang leren. Samen op weg naar succes!

better food, better life

JGZ

Daily Fresh Food gelooft in de kracht van kennis delen. Want wanneer je kennis kan delen, dan kan je uiteindelijk ook vermenigvuldigen. Regelmatig organiseren wij kennisdagen in de vorm van masterclasses of praktische workshops in het kader van ruiken, voelen, proeven, beleven en ondernemen.

De vak professionals van Daily Fresh Food organiseren waar nodig in samenwerking met onze leveranciers. Indien het onderwerp zeer specifiek is dan nodigen wij vanuit ons netwerk externe deskundigen in. Dit alles om een hoog niveau te kunnen garanderen.

Onze vak professionals, leveranciers en externe deskundigen speuren zowel nationaal als internationaal naar nieuwe ingrediƫnten, nieuwe gerechten, opvallende trends & ontwikkelingen, veranderende wetgeving, resultaten uit wetenschappelijk onderzoek, innovatie in de care, nieuwe smaken, nieuwe kleuren, nieuwe bereidings- conserverings- en verpakkingstechnieken etc. Dit alles willen we natuurlijk graag met u delen, zodat wij onze kennis actief met u kunnen delen.

Naast kennis gaat het ook om kunde. Zelf proberen, experimenteren, kennis omzetten in kunde staat in elke workshop centraal. Dus niet alleen luisteren en kijken, maar bovenal ook doen. Een workshop is ook uitstekend geschikt om nieuwe inspiratie op te doen.

Een leven lang leren. Ontwikkelingen gaan zo snel. Je hebt eerder iets gemist dan dat je het hebt opgepakt. Onze masterclasses zijn hierin een hulpmiddel. Interne en externe deskundigen gaan in op de ontwikkelingen binnen uw vakgebied, niet alleen wat betreft nieuwe producten, maar zeker ook over innovatie, bedrijfseconomische en financiƫle ontwikkelingen, markt- en brancheontwikkelingen, marketing , waren wettelijke ontwikkelingen, voedselveiligheid en -kwaliteit, gezondheid en vitaliteit.